Konsultant d/s wsparcia technicznego

 

Zakres obowiązków:,

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń usterek i awarii usług telekomunikacyjnych (transmisja danych ,dostęp do internetu ,telefonia ,tv cyfrowa)
  •  Zapewnienie  wsparcia technicznego  w zakresie usług ,internet ,telefon ,tv cyfrowa
  •  Monitorowanie efektywności  poszczególnych rozwiązań  informatycznych
  • Praktyczna znajomość  obsługi i konfiguracji urządzeń LAN/WAN  Z
  • Znajomość  zabezpieczenia sieci lokalnych  ,znajomość systemów zapór
  • Dokumentowanie zgłaszanych problemów w systemach raportowych 

 

Oczekujemy: ,

·         Wykształcenie  techniczne,( w tym także w trakcie studiów) o profilu telekomunikacyjnym, informatycznym  lub pokrewnym

  • Doświadczenie  w wykonywaniu pracy o podobnym charakterze  wskazane
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność,  dyspozycyjność, chęci uczenia się
  • Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu.

Oferujemy:

  • Umowa o pracę,
  • Praca w stabilnej, ciągle rozwijającej się firmie,
  • Miła atmosfera, młoda kadra,


W temacie e-maila proszę zawrzeć nazwę stanowiska "Konsultant  ds. wsparcia technicznego”

Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli :Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych  dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r o ochronie danych osobowych (Dz .U. z 2002nr 101.poz.833)

 

 

 

Sprawdź dostępność usług w Twoim domu