IVR (Interactive Voice Response)

 
ISTS specjalnie na potrzeby biznesu stworzył szeroki wachlarz usług IVR mający na celu polepszenie komunikacji firmy z klientami, oraz zapewnienie każdemu z klientów obsługi na najwyższym poziomie.

IVR (Interactive Voice Response) to usługa zawierająca bardzo rozbudowany system zapowiedzi głosowych umożliwiający interaktywną obsługę osoby dzwoniącej, dzięki czemu możesz być pewien, że każdy z klientów Twojej firmy zostanie obsłużony na właściwym poziomie.

IVR Player

Usługa ta daje możliwość odtworzenia dowolnie wybranej zapowiedzi głosowej, w chwili, gdy abonent dodzwonił się do siedziby firmy. Podstawowa aplikacja IVR pozwoli Twojej firmie na podniesienie jakości w sferze obsługi klientów.

IVR Menu

Usługa IVR Menu to idealne rozwiązanie w chwili, gdy chcemy naszemu klientowi dać możliwość wyboru połączenia się z wybranym przez niego działem, bądź też z wybraną osobą przypisaną danemu numerowi w zapowiedzi głosowej słyszanej przez abonenta. W ten sposób pominięty zostaje problem łączenia się z przypadkową osobą w firmie, a następnie lokalizowaniem osoby, z która chciałby porozmawiać nasz klient.

IVR List

Funkcja IVR List to niezmiernie przydatne rozwiązanie zwłaszcza dla firm posiadających rozbudowaną strukturę administracyjną. Usługa ta nie pozwoli na pominięcie jakiegokolwiek z telefonujących klientów, gdyż w sytuacji, gdy osoba, do której próbuje się dodzwonić abonent prowadzi już rozmowę i nie może odebrać kolejnego połączenia, nasz klient zostaje przełączony do najbliższe osoby, które może przyjąć połączenie.

IVR Switch

Dzięki tej usłudze Twoi klienci zostaną przywitani miłą zapowiedzią głosową, dowiedzą się o nowościach, produktowych oferowanych przez Twoją firmę i będą mogli wybrać dział, z jakim chcą się połączyć, w zależności od pytań, jakie mają. A po godzinach pracy informację będą przekazywane Twoim klientom poprzez nagrane komunikaty głosowe.

Sprawdź dostępność usług w Twoim domu