Centrale PBX/IVR

ISTSPBX - platforma komunikacyjna IP-PBX dla średniego i dużego biznesu. ISTSPBX jest rozwiązaniem, które zapewnia komunikację wewnętrzną w firmie. Dzięki wykorzystaniu technologii FonISTS, sieć telekomunikacyjna łatwo dopasowuje się do struktury firmy i może dynamicznie reagować na zachodzące zmiany. PlatformaISTSPBX umożliwia podniesienie jakości usług analogowych do standardów technologii cyfrowej. Eliminacja analogowych maszyn faksowych, integracja danych kontaktowych, centralne książki telefoniczne, zaawansowane możliwości aranżacyjne, integracja z lokalnym systemem informatycznym - to tylko część zalet wdrożenia technologii ISTSPBX. Platforma pozwala na prowadzenie rozmów w niespotykanej dotąd jakości HD, oraz na wykorzystanie wideotelefonów zarówno w trybie peer-to-peer, jak i w trybie wideokonferencji. Wszystkie te cechy podkreśla niezależność od fizycznej lokalizacji. Odległość przestaje mieć znaczenie - połączenie wielu oddziałów firmy, lub praca zdalna nie jest już problemem.

Wirtualna Centrala IP-PBX

Profesjonalna centrala dostęna jest teraz dla każdego - nie tylko dla dużych korporacji. Bez wydawania niepotrzebnie pieniędzy na dorgi sprzęt oraz na obsługę techniczną możesz zamówić w naszej firmie.  Usługa realizuje funkcjonalności zaawansowanych systemów telekomunikacyjnych central sprzętowych takie jak: numery wewnętrzne, kolejkowanie i przekierowywanie połączeń, nagrywanie i odtwarzanie połączeń oraz zapowiedzi głosowe IVR,

Jak działa centrala?

Centralka realizuje usługi nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych, takie jak: zapowiedzi głosowe, wybór numeru wewnętrznego z klawiatury telefonu (IVR), przekierowania połączeń, pozwala również zdefiniować logikę kierowania połączeń na numery wewnętrzne w firmie.

  • obsługa łączy DSS1 PRI
  • obsługa łączy IP w sygnalizacji SIP oraz IAX
  • obsługa terminali abonenckich w sygnalizacji SIP, IAX
  • połączenia audio i wideo pomiędzy abonentami platformy
  • obsługa terminali będących za NAT
  • współpraca z bramami głosowymi FXO, FXS, GSM, DSS1 PRI/BRI
  • intuicyjna aplikacja zarządzająca, dostępna z poprzez http
  • solidna podstawa sprzętowa (HP, DELL, Digium)
  • książka telefoniczna poprzez LDAP
  • obsługa telefonów z konsolami sekretarskimi (BLF)
  • provisioning terminali abonenckich (Cisco, Grandstream, Linksys, Polycom, Snom, Yealink)
  • Klienci witani są poprzez komunikat głosowy
  • Połączenia mogą być kierowane na dowolny numer wewnętrzny lub przekierowane do pracowników w innych lokalizacjach lub w terenie
  • Połączenia w ramach jednej firmy, między jej oddziałami są bezpłatne
  • Wiadomości pozostawione przez klientów poza godzinami pracy mogą być przesyłane na adres e-mail
  • Rozmowy mogą być nagrywane
  • Połączenia mogą być kierowane wg zdefiniowanego scenariusza, np.: do wszystkich numerów w firmie równocześnie lub do wszystkich numerów w wybranej grupie (np.: przedstawiciele handlowi), połączenie jest realizowane przez osobę która pierwsza podniesie słuchawkę.

 Usługi PBX

CT, CP, CF, CFB, CFU, DND, CLIR, CLIP, CW, VoiceMail, Fax2Mail, Mail2Fax, połączenia konferencyjne audio, połączenia konferencyjne wideo, kolejkowanie rozmów, Call Center, menu głosowe z systemem - IVR, zapowiedzi słowne, nagrywanie rozmów...

PBX vision - aplikacja zarządzająca centralką PBX, dostęna z poziomu przeglądarki internetowej, Zarządzania centralą jest proste i intuicyjne.

 


Sprawdź dostępność usług w Twoim domu