Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zmierzyć prędkość mojego łącza

W celu sprawdzenia przepustowości łącza ISTS sp.z o.o.należy wejść do Centrum Abonenta i kliknąć link "Speed test".

Czy ISTS sp z o.o. gwarantuje prędkości dla usługi klienta indywidualnego lub małej firmy ?

Łącza gwarantujące prędkość ( SLA)są łączami przeznaczonymi do zastosowań profesjonalnych, a ich koszt jest kilkunastokrotnie wyższy niż łączy przeznaczonych do użytku domowego.
Sieć ISTS oferuje łącza umożliwiające osiąganie maksymalnych prędkości („do”)w zależności od wybranego pakietu internetowego wskazanego w umowie i nie gwarantuje prędkości.

Telewizja Cyfrowa: program HD słaba jakość

Niestety nie wszystkie programy HD nadawane na kanałach HD są w standardzie HD. Zdarza się dość często ,że na kanałach HD nadawcy emitują materiały SD.I wtedy , zależnie od techniki z jakiej wykorzysta nadawca, może nastąpić wyraźne pogorszenie jakości lub zmniejszenie obrazu na ekranie.

Telewizja Cyfrowa: W przypadku braku obrazu

Proponowany restart dekodera (set top box) :tzn. należy odłączyć dekoder od prądu na 10 sekund i podłączyć go ponownie do zasilania. W takim przypadku urządzenie musi się ponownie aktywować co może potrwać dłuższą chwilę .

Telewizja Cyfrowa: Zamrożony obraz (tzw. stopklatka), czym to może być spowodowane?

Przyczyną usterki może być zbyt bliska odległość od innych urządzeń (kino domowe, tablety ,głośniki lub telefony bezprzewodowe, komórkowe lub inne urządzenia domowe ). Należy wtedy wyłączyć te urządzenia i sprawdzić, czy usterka nadal występuje

Czy do otrzymywania faktur elektronicznych, konieczne jest posiadanie podpisu elektronicznego?

Nie, do otrzymywania faktur ISTS nie jest wymagane posiadanie podpisu elektronicznego. Udostępniona w serwisie-BOK , e-FAKTURA zapewnia Odbiorcy autentyczność pochodzenia i integralność treści, wymagane Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. (Dz. U. z 2010r, Nr 249, poz.1661).

Kiedy usługi zostaną odblokowane, jeśli wpłaciłem brakującą kwotę?

Usługi zostaną odblokowane do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na Pana koncie abonenckim w rachunku ISTS sp z o.o .Potwierdzenia wpłat przesłane faksem lub pocztą elektroniczną nie są honorowane. Wpłat można także dokonywać w siedzibie firmy

Jak zalogować się do serwisu E-BOK ? Jak zmienić dane do logowania?

Aby zalogować się do serwisu E-BOK znajdującego się na na www.ists.pl, wystarczy:
• w oknie „E-BOK” wpisać numer konta Abonenta, znajdujący się w lewym górnym rogu zawartej Umowy telekomunikacyjnej,
• jeśli logujesz się po raz pierwszy, należy po prawej stronie zaznaczyć odpowiednio „loguję się po raz pierwszy”, bądź „zmiana hasła/ odblokowanie konta” jeśli nie pamiętasz hasła,
• hasło aktywacyjne zostanie przesłane na wskazany przez Klienta w umowie adres e-mailowy,
• po wprowadzeniu nr klienta oraz hasła aktywacyjnego Klient na swoim indywidualnym koncie abonenckim uzyska możliwość m.in. sprawdzania stanu salda konta, podglądnięcia bieżącej faktury

W jaki sposób mogę zmienić korzystanie z faktur papierowych na faktury elektroniczne ?

Aby zacząć korzystać z elektronicznych faktur, wystarczy że zgłosisz taką zmianę telefonicznie, e-mailowo bądź osobiście w naszym BOK, wraz z podaniem danych (nr id klienta, imię i nazwisko, adres e-mail do przesyłania faktur). Zmiana zostanie wprowadzona po otrzymaniu zgłoszenia.

Sprawdź dostępność usług w Twoim domu